Fatou gästbloggar!

hallihallå!

Jag gästbloggar för dagen för att Lollo är så dålig på att uppdatera! Idag så har vi varit i skolan och haft några tråkiga ämnen som inte är värda att nämna. Men när vi kom till engelskan så hade vi Anna Selander - en utmärkt lärare engligt mig - i engelska. Jag satte mig brevid Lollo eftersom att jag inte ville sitta brevid JOHAN. När lektionen väl hade börjat så räckte jag upp handen eftersom att jag visste svaren, Lollo såg detta som en SMÖR-gest och kallade mig för smöris. Efter ett tag så hittade hon på en låt som gick lite som:


Det luktar smör, aha, och margarin, aha. Det luktar smör och margarin och du smörar som en gris.


Jag fortsatte med att påstå att om jag någonsin skulle starta ett multi-miljards företag så är det bra att ha kontakter så som Anna Selander!

Efter mitt så kallade smörande så ringde vi wenso (Wendela) och bestämde att vi skulle ha en "pluggdag" som håller på just nu, och förövrigt inte går så bra. Lollo är den ända som pluggar med andra ord.

Nu bär det av till Wensos trädgård, återkommer med bilder senare. Men nu kommer några bilder för att gottgöra för dålig uppdatering.

Ett roligt collage som tillförde många skratt!



Aliens who come with peace.

Vouge edit! stolt fotograf!

vi bjuder på denna, både jag och Lollo.

Hon ska precis säga nått.

cooling Wenso.

Jag behövde bara


Kommentarer
Postat av: momo

fatt fatt vad händ med mig ? diss? ;)

2009-09-17 @ 16:41:23
Postat av: FatFat

men du var ju inte med oss momo

2009-09-17 @ 17:32:19
Postat av: wendela

Sv: jag tror faktist att den gjorde så att jag blev lite friskare iallfall:D

2009-09-23 @ 13:49:24
URL: http://maniyak.devote.se
Postat av: Anonym

UPPDATERA LOLLO!

2009-09-23 @ 16:38:54
URL: http://maniyak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0