Otursdag

1. Jag var visst för ung för stockholms gruppen så jag skulle ringa tillbaka när jag fyllt 14. Ja ja bara ett halv år kvar. Senså sa han att det räknades att jag var med bara att jag stod på en annan lista som hette typ too young eller nåt.

2. Jag fick inte ta ut tandstälningen. Det är EN dum tand som inte vill flytta på sig. Så nu måste jag dras med det här skräpet säkert mer en en månad till.

3. Idag fick vi nya datorer i skolan det är ju kul att det första min lärare gör är att tappa ut lim över datorn. Så nu har jag en snygg vit fläck över den.

Direkt efter skolan åkte jag in till stan för att få prov fotas till Stockholms Gruppen, en mode argentur. Han sa att jag skulle stå med i registet men att det inte skulle synas för att jag var för ung. Det kanske är bra så kan jag hinna växa och mogna lite. Senså behöver jag öva på att gå i 12 cm klackar som jag fick ha. Jag kom typ 10 meter efter honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0