En tragedi

Idag var jag på första träningen på två veckor var luite stel, hehe.
Det var också första dagen i skolan. Det ända roliga roliga var idrotten då vi körde basket då mitt lag vann alla matcher host, snacka om team work.
Jag är trött och vill krypa under täcket och se på one tree hill men har mycket och tänka på.
jag tycker vi har gott om läxor att göra och när agneta, vår lärare, berätta att vi skulle få mycket mer och jobbigare läxor dog jag nästan. Jag kan i alla fall se fram imot datorn vi får på onsdag.
Har jag berättat att HåkanH är bäst?!


Kommentarer
Postat av: linda

Snygg min disco kula är ;) :)

2009-11-04 @ 17:33:09
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0