Varg

Jag blev helt mållös på New moon idag. Bara bilden av Edward och Jakob fick mig och smält gråta vilja springa till de och bara skrika av glädje. Jag låter som ett galet fan och det är jag!
För övrigt var filmen bättre än 1:an, men jag koncentrerade mig mest på deras snygghet. Gaahh! Jag vill bara säga till alla Pojkar att sluta upp med erat äckliga snuskiga vax och kolla på J and E.
Dem vet hur man ska se ut. Eller alla har ju rätt till sin egen stil men hallå hur snyggt kan det vara egentligen att bära samma tränings byxor och vax varje dag?
Köpte en ny tröja från Monki och en från h&m.




Mixtrade lite med effekterna. Monki


Kommentarer
Postat av: linda

SVAR: hihi vad bra :D, hur mycker köper vi för föresten :P ?

2009-11-21 @ 12:56:17
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0