En av världens onödigaste inlägg.

Nu sitter jag och Lyssnar på Veronika Maggio. Ute regnar det. Helst hade jag kollat på en film med Hugh Grant och ätit hemma gjord pizza.
Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har inte haft nån kamera eftersom mamma lånat den. Men hon kommer hem idag så då ska jag fota.
oho nu har mitt marsvin somnat i mitt knä. Vet ni vad han heter Per-Olof. 



Havanna mamma
Inte riktigt nöjd med livet en dag ville hon ha mer 
Därför smet hon extra tidigt när chefen titta ner
Hon ville långt bort därifrån
Bort från radhuslivets vrå
Hon ville födas om på nytt
Hon ville leva om sin dröm
Hon hade sparat i ett år

Hon skrev en lapp som sa:
"Hej då, kom ihåg att mata katten en dag kommer ni förstå."















Hon skriver så fina texter

Kommentarer
Postat av: Linda

Sötnöt lollo :)

fotodag snart eller ?

2009-08-17 @ 18:11:10
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0