Bild Nr1 och 2

Hej jag har suttit och ritat. Är inte riktigt klar men jag blev ganska nöjd med skuggorna.
Som man kanske inte ser så tydligt på bilden. Sen så ska jag för minska näsan lite. Bilder som man täknat ser alltid bättre ut framför sig än i kameran tycker jag. Så det kanske är dags att skaffa en scaner.
 
 
 Jag har försökt måla av en kändis. Kan ni gissa vilken?
 
Bild Nr2

Jag har målat av hur min syrra sminkat mig till maskeraden i 3


(dålig bild)

Ska lägga upp nya när jag hittat en scaner och trixat med näsan.


Kommentarer
Postat av: heja lollo o harry potta!!!

haha jag vet vem de är Edward Cullen eller om man vill säga vem skådisen är så Robert Pattinson



heja lollo o harry potta!!!!!!

2009-08-12 @ 23:54:17
Postat av: Linda

Båda var as snygga, min favorit var nummer 2 :)

pussgurka!

2009-08-13 @ 09:04:25
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0